Genel olarak mantıklı. Fakat son 2 yıldır tamamane mantık dışı. Çünkü 2 yıl önce 500k ' ya istediğin evi alabiliyordun ve sen 500k evi alabilmek için bu sisteme dahil oldun. Ama iki yıl içinde evin değeri 4milyon TL ye çıktı. Yani sistemde senin paran kayboldu gitti.
Senin soruna gelince de aylık 4-5k ile ev alabilmen neredeyse mümkün değil.
Enflasyonun olmadığını düşünebilrsen eğer, son derece mantıklı sistemler.