KOCABAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emin evim finansevim gibi yerler mantıklı mi?
10
●386
- 10-06-2023, 16:28:18AMAN HOCAM sakın ama sakın bulaşmayın emin evim mağduruyum 18 ay önce sisteme girdim 2 ay önce paramı vermeleri gerekiyordu 2 aydır oyalıyorlar yok kefil yok noter sonra yok yine noter sonra sent basım sonra senet istanbula yollandı ne hikmetse istanbula senet 10 günde gitti.sonra araç bulun falan 2 aydır oyalanıyorum.18 ay önce ev alabiliyordum şimdi 2el bile araba alamıyorum.azcık aklınız varsa parayı idda kuamar gibi yerlerde değerlendirin ama bu sisteme girmeyin.
sisteme okadar hakimimki asla kimseye önermiyorum.
arabayı alacaksan arabaya sen değil onlar karar veriyor yok tanıdık olaz yok soy isim olmucak yok 3/5 sene içinde hiç bir akrabanın üzerinde olmayacak.400bin tş nin 220 bin tl sini ödemişim 180 bin borcum var ama 400bin tl lik ten aşağı olmaz falan okadar çok zora koşuyorlarki aklınız durur.ben bezdim yıldım valla.kalan 180 bin tl peşin vereyim sistemden cıkayım dedim tamam ama 6 ay sonra paranızı verebiliriz diyorlar.ama hocam SAKINNNN.