KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış biliyorsam düzeltin.

Benim bildiğim sistem şu şekilde;

500.000 liralık araba için atıyorum taksit sayısına bölüyorlar. O kadar kişi her ay toplamda 500.000 liralık ödeme yapıyor ve grup içerisinden 1 kişiye araba alıyorlar. Bu sıra kura ile seçiliyor. 3. ayda size çıkacağı ne malum onu anlamadım?
Sanırım arkadaş 3.aydan itibaren çekilişe katılacak artık bahtına ne zaman çıkarsa. Pek mantıklı gelmiyor bana da. Ülkemiz de hiç birşey yerinde durmadığı için.