Yanlış biliyorsam düzeltin.

Benim bildiğim sistem şu şekilde;

500.000 liralık araba için atıyorum taksit sayısına bölüyorlar. O kadar kişi her ay toplamda 500.000 liralık ödeme yapıyor ve grup içerisinden 1 kişiye araba alıyorlar. Bu sıra kura ile seçiliyor. 3. ayda size çıkacağı ne malum onu anlamadım?