• 14-05-2023, 11:10:53
    #1
    Arkadaşlar merhaba, %15 istisna belgesini nasıl iptal edebiliriz bilen var mı?
  • 14-05-2023, 11:16:58
    #2
    ivd.gib.gov.tr buradan iptal edebilirsiniz ben yaptım birkaç ay önce
  • 14-05-2023, 20:11:04
    #3
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ivd.gib.gov.tr buradan iptal edebilirsiniz ben yaptım birkaç ay önce
    Bulamadım hocam hangi işlemleri yaptınız?
  • 15-05-2023, 21:59:38
    #4
    Ben dün genel amaçlı dilekçe yolladım aynı şey için. Ancak sanırım gene fiziki olarak gitmek gerekecek.
  • 18-05-2023, 16:58:43
    #5
    Genel amaçlı dilekçe işi çözmedi. Belgeyi alırken de vergi dairesine gitmem gerekmişti. Sanırım yapılandırma vs hariç interaktif şubeden yapılan hiçbir şeyi umursamıyorlar ya da bana öyleleri denk geldi.
    Dilekçeyi yollayın şu sayılı istisna belgenin iptalini talep ediyorum diye.
    Sonra sicil servisine gidip dilekçede yazdığınız aynı şeyin söyleyin 10 dk ya kapatsınlar.
    Belge alırken olduğu gibi kapatırken de pek kimse bir şey bilmiyor, oradan oraya gitmeyin yok yere sicilde çözülüyor iş.
  • 29-05-2023, 00:32:55
    #6
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel amaçlı dilekçe işi çözmedi. Belgeyi alırken de vergi dairesine gitmem gerekmişti. Sanırım yapılandırma vs hariç interaktif şubeden yapılan hiçbir şeyi umursamıyorlar ya da bana öyleleri denk geldi.
    Dilekçeyi yollayın şu sayılı istisna belgenin iptalini talep ediyorum diye.
    Sonra sicil servisine gidip dilekçede yazdığınız aynı şeyin söyleyin 10 dk ya kapatsınlar.
    Belge alırken olduğu gibi kapatırken de pek kimse bir şey bilmiyor, oradan oraya gitmeyin yok yere sicilde çözülüyor iş.
    Yanlış dilekçe göndermişsiniz. Ben ivd üzerinden "112-İŞİ TERK DİLEKÇESİ " olarak 17 Aralıkta gönderdim. Nisanda sonuçlandı, kapanış tarihi 17 Aralık olarak geçti. Bağkur borcu çıkmıştı 20.000 civarı onları sildiler. Geriye 5K kaldı onda da SGK yoktu o yüzden mecbur ödücem.
  • 29-05-2023, 05:54:20
    #7
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış dilekçe göndermişsiniz. Ben ivd üzerinden "112-İŞİ TERK DİLEKÇESİ " olarak 17 Aralıkta gönderdim. Nisanda sonuçlandı, kapanış tarihi 17 Aralık olarak geçti. Bağkur borcu çıkmıştı 20.000 civarı onları sildiler. Geriye 5K kaldı onda da SGK yoktu o yüzden mecbur ödücem.
    Aslında eksik yazmışım.
    Genel amaçlı dilekçe yolladım.
    Sonra cevap gelmeyince aradım.
    Sizin bahsettiğiniz dilekçeyi de yollamamı istediler, yolladım.
    Baktım gelen giden yok mecbur gidip birinci elden halletim.
    Bilmiyorum belki de benim şanssızlığım, bürokrasi illa yüz yüze görüşmek istiyor benimle
  • 27-12-2023, 11:59:16
    #8
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış dilekçe göndermişsiniz. Ben ivd üzerinden "112-İŞİ TERK DİLEKÇESİ " olarak 17 Aralıkta gönderdim. Nisanda sonuçlandı, kapanış tarihi 17 Aralık olarak geçti. Bağkur borcu çıkmıştı 20.000 civarı onları sildiler. Geriye 5K kaldı onda da SGK yoktu o yüzden mecbur ödücem.
    Hocam ben bulamadı ivd üzerinde dilekçeyi
  • 27-12-2023, 12:04:33
    #9
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bulamadı ivd üzerinde dilekçeyi
    https://www.turkiye.gov.tr/gib-ivd

    İşi Bırakma Dilekçesi