ben de iptal etmek için bildirimde bulundum. sigortalı çalışanlara bağkur borcu çıkmaması lazım ama bana çıkmış hatta 50tl cezası çıkmış. sigorta kesintim yok. buradan bildirimde bulundum umarım silerler o borcu insanı zorla başka şeylere itiyorlar. yazık gerçekten.
istisna belgesini iptal ettiğimiz zaman bağkur borcu birikmiyor değil mi ?
En son dilekçe göndermiştim 2 yıl önce iptal için. Sgk lı çalışıyorum diye tekrar bakmamıştım sanırım gidip iptal etmek gerekiyor
Edit; sizin için şimdi baktım tekrardan, iptal edilmiş dilekçeyi gönderdiğim tarihte, bagkur borcu sgklı iseniz birikmez ama değilseniz borç çıkar @creature1453;