ben de iptal etmek için bildirimde bulundum. sigortalı çalışanlara bağkur borcu çıkmaması lazım ama bana çıkmış hatta 50tl cezası çıkmış. sigorta kesintim yok. buradan bildirimde bulundum umarım silerler o borcu

insanı zorla başka şeylere itiyorlar. yazık gerçekten.