ben de iptal etmek için bildirimde bulundum. sigortalı çalışanlara bağkur borcu çıkmaması lazım ama bana çıkmış hatta 50tl cezası çıkmış. sigorta kesintim yok. buradan bildirimde bulundum umarım silerler o borcu insanı zorla başka şeylere itiyorlar. yazık gerçekten.

emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.turkiye.gov.tr/gib-ivd

İşi Bırakma Dilekçesi