Yanlış dilekçe göndermişsiniz. Ben ivd üzerinden "112-İŞİ TERK DİLEKÇESİ " olarak 17 Aralıkta gönderdim. Nisanda sonuçlandı, kapanış tarihi 17 Aralık olarak geçti. Bağkur borcu çıkmıştı 20.000 civarı onları sildiler. Geriye 5K kaldı onda da SGK yoktu o yüzden mecbur ödücem.
Aslında eksik yazmışım.
Genel amaçlı dilekçe yolladım.
Sonra cevap gelmeyince aradım.
Sizin bahsettiğiniz dilekçeyi de yollamamı istediler, yolladım.
Baktım gelen giden yok mecbur gidip birinci elden halletim.
Bilmiyorum belki de benim şanssızlığım, bürokrasi illa yüz yüze görüşmek istiyor benimle