Genel amaçlı dilekçe işi çözmedi. Belgeyi alırken de vergi dairesine gitmem gerekmişti. Sanırım yapılandırma vs hariç interaktif şubeden yapılan hiçbir şeyi umursamıyorlar ya da bana öyleleri denk geldi.
Dilekçeyi yollayın şu sayılı istisna belgenin iptalini talep ediyorum diye.
Sonra sicil servisine gidip dilekçede yazdığınız aynı şeyin söyleyin 10 dk ya kapatsınlar.
Belge alırken olduğu gibi kapatırken de pek kimse bir şey bilmiyor, oradan oraya gitmeyin yok yere sicilde çözülüyor iş.