Yanlış dilekçe göndermişsiniz. Ben ivd üzerinden "112-İŞİ TERK DİLEKÇESİ " olarak 17 Aralıkta gönderdim. Nisanda sonuçlandı, kapanış tarihi 17 Aralık olarak geçti. Bağkur borcu çıkmıştı 20.000 civarı onları sildiler. Geriye 5K kaldı onda da SGK yoktu o yüzden mecbur ödücem.
Hocam ben bulamadı ivd üzerinde dilekçeyi