• 10-05-2023, 15:33:57
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa e devlettedemi sigorta poliçesi yok ? 2 dk ekran fotosu atmak ? Araçta evrak eksikliği var hocam kusura bakma adam seni oyalıyor güzelde sıyırmış… Acelenizde olsa polisi çağıracaktın bırakmayacaktın, tek çare karakola gidip fotoğraflarla şikayetçi olmak, olay tarihinde sigortası yoksa işiniz var demektir geçmiş olsun
    Şimdi sigortacı ile görüştüm araç bilgilerinden sigorta poliçesine baktık sigorta bilgileri çıkmıyor. Muhtemelen arkadaşın sigortası yok.
  • 10-05-2023, 15:37:24
    #11
    batuhan0088 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sigortacı ile görüştüm araç bilgilerinden sigorta poliçesine baktık sigorta bilgileri çıkmıyor. Muhtemelen arkadaşın sigortası yok.
    tam tahmin ettiğim gibi keşke imza olsaydı, adam şimdi çıkıp kazayı ben yapmadım dese al başına iş, bekletin böyle durumlarda polis çağırın, şimdi tek muhattabın ruhsat sahibi o adamda değil…
  • 10-05-2023, 15:43:09
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam tahmin ettiğim gibi keşke imza olsaydı, adam şimdi çıkıp kazayı ben yapmadım dese al başına iş, bekletin böyle durumlarda polis çağırın, şimdi tek muhattabın ruhsat sahibi o adamda değil…
    Yanlış hatırlamıyorsam ruhsat sahibi de kendisi olması lazım. Kaza görüntüleri elimde var.
  • 10-05-2023, 15:53:20
    #13
    batuhan0088 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam ruhsat sahibi de kendisi olması lazım. Kaza görüntüleri elimde var.
    hocam anlıyorum kaza anında o moral bozukluğu can sıkıntısı derken insanın nutku tutuluyor bi an ama hatanın büyüğüde sizde. Nasıl yola çıkarken ruhsat ehliyet yanınızda olmak zorundaysa yoksa ceza kesiliyorsa sigorta poliçeniz ve muayne evraklarınızda olmak zorunda, varsa bile ama yanınızda yoksa bile yokmuş gibi işlem görür, durum tespiti için kesinlikle polis çağırmanız lazımdı, şimdi sizinde başınız ağrayacak sigorta firmanız neden hemen bildirmediniz kolluk kuvvetlerine haber vermediniz diye hesap soracak altını deşecekler anlaşmalı kazamı diye zor bi süreç sizi bekliyor
  • 10-05-2023, 15:55:36
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam anlıyorum kaza anında o moral bozukluğu can sıkıntısı derken insanın nutku tutuluyor bi an ama hatanın büyüğüde sizde. Nasıl yola çıkarken ruhsat ehliyet yanınızda olmak zorundaysa yoksa ceza kesiliyorsa sigorta poliçeniz ve muayne evraklarınızda olmak zorunda, varsa bile ama yanınızda yoksa bile yokmuş gibi işlem görür, durum tespiti için kesinlikle polis çağırmanız lazımdı, şimdi sizinde başınız ağrayacak sigorta firmanız neden hemen bildirmediniz kolluk kuvvetlerine haber vermediniz diye hesap soracak altını deşecekler anlaşmalı kazamı diye zor bi süreç sizi bekliyor
    Herkesi kendimiz gibi düşündüğümüz için olabiliyor böyle durumlar. Yardımcı olabilecek birileri arıyorum. Bir kaç polis arkadaşımla görüştüm, sigortacı ile görüştüm, avukatım ile görüştüm. Süreç uzarsa cebimden yaptırıp geçeceğim. Yapacak birşey yok, bize de ders olur.