Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam tahmin ettiğim gibi keşke imza olsaydı, adam şimdi çıkıp kazayı ben yapmadım dese al başına iş, bekletin böyle durumlarda polis çağırın, şimdi tek muhattabın ruhsat sahibi o adamda değil…
Yanlış hatırlamıyorsam ruhsat sahibi de kendisi olması lazım. Kaza görüntüleri elimde var.