Yanlış hatırlamıyorsam ruhsat sahibi de kendisi olması lazım. Kaza görüntüleri elimde var.
hocam anlıyorum kaza anında o moral bozukluğu can sıkıntısı derken insanın nutku tutuluyor bi an ama hatanın büyüğüde sizde. Nasıl yola çıkarken ruhsat ehliyet yanınızda olmak zorundaysa yoksa ceza kesiliyorsa sigorta poliçeniz ve muayne evraklarınızda olmak zorunda, varsa bile ama yanınızda yoksa bile yokmuş gibi işlem görür, durum tespiti için kesinlikle polis çağırmanız lazımdı, şimdi sizinde başınız ağrayacak sigorta firmanız neden hemen bildirmediniz kolluk kuvvetlerine haber vermediniz diye hesap soracak altını deşecekler anlaşmalı kazamı diye zor bi süreç sizi bekliyor