Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa e devlettedemi sigorta poliçesi yok ? 2 dk ekran fotosu atmak ? Araçta evrak eksikliği var hocam kusura bakma adam seni oyalıyor güzelde sıyırmış… Acelenizde olsa polisi çağıracaktın bırakmayacaktın, tek çare karakola gidip fotoğraflarla şikayetçi olmak, olay tarihinde sigortası yoksa işiniz var demektir geçmiş olsun
Şimdi sigortacı ile görüştüm araç bilgilerinden sigorta poliçesine baktık sigorta bilgileri çıkmıyor. Muhtemelen arkadaşın sigortası yok.