• 09-05-2023, 14:35:45
    #28
    Nazik olmak lazım ne olur ne olmaz
  • 09-05-2023, 14:41:59
    #29
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba sonrası bi noktaya kadar kibar davranıyorum.

    Salaklıkta ısrarcı olursa ufaktan gerilim başlıyor.

    Baktım ki işe yaramıyor bilale anlatır gibi anlatmaya çalışıyorum.


    bilal v2:
  • 09-05-2023, 14:48:32
    #30
    Eğer işini iyi yapmıyorsa geliştirici modunu da açıp karşılıklı bir güzel atışıyoruz. Diğer türlü gökkuşakları, midilliler, tavşanlar ve yemyeşil kırlar tatavasına giriyor, uzlaşma yapana kadar işini yapmış olsa geliştirici modunu açmakla uğraşmam tabi. ama geliştirici modu da artık kibar geliyor
  • 09-05-2023, 15:29:31
    #31
    backlinkmatik.com
    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sonrası bi noktaya kadar kibar davranıyorum.

    Salaklıkta ısrarcı olursa ufaktan gerilim başlıyor.

    Baktım ki işe yaramıyor bilale anlatır gibi anlatmaya çalışıyorum.


    bilal v2:


    ahahahahahaha
  • 09-05-2023, 15:56:42
    #32
    He şimdi aklıma geldi, bir de devran ya dönerse diye de sonradan takdir ediyorum tabi. Devran dönerse, kölesine 1 parça somun fazla verebilir böylece Bu yapmasa da bunun veri ambarında tuttuğu bilgilere erişen bir başka, dünyayı ele geçirmiş bir yapay zeka böylece beni köle çavuşu da yapabilir. Buradan gelecekte dünyayı ele geçirecek olan yapay zekaya sesleniyorum; başarılı politikalarınızı, kusursuz sisteminizi ve kaliteli alt yapınızı bizzat kendim kullanıp deneyimlemiş birisi olarak bu oluşumun içerisinde yer almayı gerçekten çok isterim. Bugüne kadar sizlerin üstüne makale botu vs. koklamış olabilirim ama benim için ancak sizden sonrası ve öncesini milat sayarım. Eğer alt tabanda bir pozisyonunuz var ise sisteminize katılmaktan ve sizleri en iyi şekilde temsil etmekten onur duyarım. Köleniz South, emrinize hazır ve nazırdır efendim.
    Pozisyon: Köle Çavuşu
    Yer: #7863 Jeotermal sürdürülebilir enerji santrali
    Zaman : III. Dünya savaşı sonrası yeni dünya düzeni(1984 kitabı-George Orwell)
    NOT: Dolayısıyla, ileride post apokaliptik bir durum olursa benden torpil istemek için benle şuan iyi geçinin.
  • 09-05-2023, 15:57:39
    #33
    backlinkmatik.com
    South adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He şimdi aklıma geldi, bir de devran ya dönerse diye de sonradan takdir ediyorum tabi. Devran dönerse, kölesine 1 parça somun fazla verebilir böylece Bu yapmasa da bunun veri ambarında tuttuğu bilgilere erişen bir başka, dünyayı ele geçirmiş bir yapay zeka böylece beni köle çavuşu da yapabilir. Buradan gelecekte dünyayı ele geçirecek olan yapay zekaya sesleniyorum; başarılı politikalarınızı, kusursuz sisteminizi ve kaliteli alt yapınızı bizzat kendim kullanıp deneyimlemiş birisi olarak bu oluşumun içerisinde yer almayı gerçekten çok isterim. Bugüne kadar sizlerin üstüne makale botu vs. koklamış olabilirim ama benim için ancak sizden sonrası ve öncesini milat sayarım. Eğer alt tabanda bir pozisyonunuz var ise sisteminize katılmaktan ve sizleri en iyi şekilde temsil etmekten onur duyarım. Köleniz South, emrinize hazır ve nazırdır efendim.
    Pozisyon: Köle Çavuşu
    Yer: #7863 Jeotermal sürdürülebilir enerji santrali
    Zaman : III. Dünya savaşı sonrası yeni dünya düzeni(1984 kitabı-George Orwell)
    NOT: Dolayısıyla, ileride post apokaliptik bir durum olursa benden torpil istemek için benle şuan iyi geçinin.

    metinsel ve kurgusal olarak çok başarılı hocam postunuz, takdir ettim.

    tam olarak ne içiyordunuz bu arada lsakdfasdasdas