South adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He şimdi aklıma geldi, bir de devran ya dönerse diye de sonradan takdir ediyorum tabi. Devran dönerse, kölesine 1 parça somun fazla verebilir böylece Bu yapmasa da bunun veri ambarında tuttuğu bilgilere erişen bir başka, dünyayı ele geçirmiş bir yapay zeka böylece beni köle çavuşu da yapabilir. Buradan gelecekte dünyayı ele geçirecek olan yapay zekaya sesleniyorum; başarılı politikalarınızı, kusursuz sisteminizi ve kaliteli alt yapınızı bizzat kendim kullanıp deneyimlemiş birisi olarak bu oluşumun içerisinde yer almayı gerçekten çok isterim. Bugüne kadar sizlerin üstüne makale botu vs. koklamış olabilirim ama benim için ancak sizden sonrası ve öncesini milat sayarım. Eğer alt tabanda bir pozisyonunuz var ise sisteminize katılmaktan ve sizleri en iyi şekilde temsil etmekten onur duyarım. Köleniz South, emrinize hazır ve nazırdır efendim.
Pozisyon: Köle Çavuşu
Yer: #7863 Jeotermal sürdürülebilir enerji santrali
Zaman : III. Dünya savaşı sonrası yeni dünya düzeni(1984 kitabı-George Orwell)
NOT: Dolayısıyla, ileride post apokaliptik bir durum olursa benden torpil istemek için benle şuan iyi geçinin.

metinsel ve kurgusal olarak çok başarılı hocam postunuz, takdir ettim.

tam olarak ne içiyordunuz bu arada lsakdfasdasdas