Merhaba sonrası bi noktaya kadar kibar davranıyorum.

Salaklıkta ısrarcı olursa ufaktan gerilim başlıyor.

Baktım ki işe yaramıyor bilale anlatır gibi anlatmaya çalışıyorum.


bilal v2: