Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba sonrası bi noktaya kadar kibar davranıyorum.
Salaklıkta ısrarcı olursa ufaktan gerilim başlıyor.
Baktım ki işe yaramıyor bilale anlatır gibi anlatmaya çalışıyorum.
bilal v2: