Eğer işini iyi yapmıyorsa geliştirici modunu da açıp karşılıklı bir güzel atışıyoruz. Diğer türlü gökkuşakları, midilliler, tavşanlar ve yemyeşil kırlar tatavasına giriyor, uzlaşma yapana kadar işini yapmış olsa geliştirici modunu açmakla uğraşmam tabi. ama geliştirici modu da artık kibar geliyor