• 08-05-2023, 16:20:52
    #1
    backlinkmatik.com
    Şunu farkettim, tıpkı birisine yazar gibi istemsizce "selam" mesajı ile başlıyorum

    Siz pata küte konuya giriyor musunuz yoksa bu yapay zekaya benim gibi nazik yaklaşan başka psikopatlar var mı
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Merhaba sonrası bi noktaya kadar kibar davranıyorum.

      Salaklıkta ısrarcı olursa ufaktan gerilim başlıyor.

      Baktım ki işe yaramıyor bilale anlatır gibi anlatmaya çalışıyorum.


      bilal v2:
  • 08-05-2023, 16:21:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Valla bende selam verip başlıyorum ☺
  • 08-05-2023, 16:22:11
    #3
    Bende normalde selam vererek giriyorum hocam Ama bazen konudan öyle bir sapıyor ki beni delirtiyor. Bazen çılgınlık yapıp ona emirler veriyorum, düzgün işini yap diye kızınıyorum ahahaha
  • 08-05-2023, 16:22:14
    #4
    backlinkmatik.com
    GitiGDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende selam verip başlıyorum ☺

    iyi bari en azından yalnız değilim, gelecek linçleri paylaşacak biri çıktı asjfjasfsadas
  • 08-05-2023, 16:22:28
    #5
    Asker komutan ilişkisi var aramızda hocam
  • 08-05-2023, 16:23:12
    #6
    backlinkmatik.com
    celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asker komutan ilişkisi var aramızda hocam

    UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende normalde selam vererek giriyorum hocam Ama bazen konudan öyle bir sapıyor ki beni delirtiyor. Bazen çılgınlık yapıp ona emirler veriyorum, düzgün işini yap diye kızınıyorum ahahaha

    konuyu uzatmamak adına detaya girmedim ancak aynısı bende de var. anlamsız bir şeklde bazen duygularımı mesaja döküyorum sanki anlıyor gibi =) yani bir şekilde kızdıgımı ona belli etmek istiyorum düzgün yapması adına, özellikle "bitse de uyusam" modunda oldugum gece saatlerinde fırçalıyorum
  • 08-05-2023, 16:23:46
    #7
    ben nezaketten değil de türkçe konuşması için ilk önce merhaba diyorum
  • 08-05-2023, 16:23:49
    #8
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Ben hiç nazik değilim direk emrediyorum
  • 08-05-2023, 16:24:26
    #9
    backlinkmatik.com
    Nadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç nazik değilim direk emrediyorum

    kırbaaaaaççç şekli yani hocam