celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asker komutan ilişkisi var aramızda hocam

UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende normalde selam vererek giriyorum hocam Ama bazen konudan öyle bir sapıyor ki beni delirtiyor. Bazen çılgınlık yapıp ona emirler veriyorum, düzgün işini yap diye kızınıyorum ahahaha

konuyu uzatmamak adına detaya girmedim ancak aynısı bende de var. anlamsız bir şeklde bazen duygularımı mesaja döküyorum sanki anlıyor gibi =) yani bir şekilde kızdıgımı ona belli etmek istiyorum düzgün yapması adına, özellikle "bitse de uyusam" modunda oldugum gece saatlerinde fırçalıyorum