Şunu farkettim, tıpkı birisine yazar gibi istemsizce "selam" mesajı ile başlıyorum

Siz pata küte konuya giriyor musunuz yoksa bu yapay zekaya benim gibi nazik yaklaşan başka psikopatlar var mı