Acaba ucuz mu gidiyor?
13
●322
- 23-04-2023, 19:56:56Merhaba arkadaşlar, geçen yılın son ayinda paylaşım yapmıştım süt fiyatı hakkında, 7.5 ₺ veriyordum litre fiyatını 2 aydır da zamla birlikte 10₺ oldu ve bu fiyatla süt birliğine veriyorum. Kendimi enayi gibi hissediyorum, süt ve diğer giderler ucu ucuna gidiyor Allah'tan şu dönemler yaylima çıkarıyorumda az çok kurtarıyoruz. Sizin oralarda süt alım fiyatiniz nedir ?
- 23-04-2023, 20:00:09Bursa da yaşıyorum köylere gidiyorum almak için motorumla falan gezerken denk gelirken alıyorumheri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
minumum 15 TL - 23-04-2023, 20:01:49Ayağımızın dibinde diye 10₺ ye veriyorum sütü, baktığım zaman büyük şehirlerde pahalıyavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2023, 20:08:29Merkeze 20km uzakliktayim hocam zaten kitlem olsa belki sürümden kurtarırım diye giderimde o da yok. Hayırlısı artık hayvancılık ve tarım politikalaei biran önce rayına oturur inslalah herkes için önemli buSpec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2023, 20:12:04R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelimaksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle