• 23-04-2023, 19:56:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar, geçen yılın son ayinda paylaşım yapmıştım süt fiyatı hakkında, 7.5 ₺ veriyordum litre fiyatını 2 aydır da zamla birlikte 10₺ oldu ve bu fiyatla süt birliğine veriyorum. Kendimi enayi gibi hissediyorum, süt ve diğer giderler ucu ucuna gidiyor Allah'tan şu dönemler yaylima çıkarıyorumda az çok kurtarıyoruz. Sizin oralarda süt alım fiyatiniz nedir ?
  • 23-04-2023, 19:58:22
    #2
    Süt litresi sütçüden alıyor annem 16 tl falan sanirim burda
  • 23-04-2023, 20:00:09
    #3
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, geçen yılın son ayinda paylaşım yapmıştım süt fiyatı hakkında, 7.5 ₺ veriyordum litre fiyatını 2 aydır da zamla birlikte 10₺ oldu ve bu fiyatla süt birliğine veriyorum. Kendimi enayi gibi hissediyorum, süt ve diğer giderler ucu ucuna gidiyor Allah'tan şu dönemler yaylima çıkarıyorumda az çok kurtarıyoruz. Sizin oralarda süt alım fiyatiniz nedir ?
    Bursa da yaşıyorum köylere gidiyorum almak için motorumla falan gezerken denk gelirken alıyorum
    minumum 15 TL
  • 23-04-2023, 20:01:49
    #4
    yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa da yaşıyorum köylere gidiyorum almak için motorumla falan gezerken denk gelirken alıyorum
    minumum 15 TL
    Ayağımızın dibinde diye 10₺ ye veriyorum sütü, baktığım zaman büyük şehirlerde pahalı
  • 23-04-2023, 20:02:43
    #5
    İmkanınız varsa arabayla mahalle mahalle dolaşıp sütünüzü öyle satabilirsiniz. Biraz uğraştırıcı olacaktır ama 10 liraya satmaktansa böyle sizin için daha iyi olacaktır
  • 23-04-2023, 20:04:00
    #6
    benzin vs düşününce çok enayi gibi hissetmeyin bence sadece merkezde bakkalarla anlaşabilirsiniz veya pazar çıkışında satabilirsiniz bu durum hariç arabayla gezmek vs 5 tl için değmez benzini karşılamaz vaktinize yazık
  • 23-04-2023, 20:08:29
    #7
    Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzin vs düşününce çok enayi gibi hissetmeyin bence sadece merkezde bakkalarla anlaşabilirsiniz veya pazar çıkışında satabilirsiniz bu durum hariç arabayla gezmek vs 5 tl için değmez benzini karşılamaz vaktinize yazık
    Merkeze 20km uzakliktayim hocam zaten kitlem olsa belki sürümden kurtarırım diye giderimde o da yok. Hayırlısı artık hayvancılık ve tarım politikalaei biran önce rayına oturur inslalah herkes için önemli bu
  • 23-04-2023, 20:10:37
    #8
    15tl alıyoruz
  • 23-04-2023, 20:12:04
    #9
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15tl alıyoruz
    R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim