yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursa da yaşıyorum köylere gidiyorum almak için motorumla falan gezerken denk gelirken alıyorum
minumum 15 TL
Ayağımızın dibinde diye 10₺ ye veriyorum sütü, baktığım zaman büyük şehirlerde pahalı