aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15tl alıyoruz
R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim