Konu
Acaba ucuz mu gidiyor?
23-04-2023, 20:12:04
#9
heri19
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15tl alıyoruz
R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim