• 23-04-2023, 20:13:03
    #10
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim
    tarıma ve hayvancıya destek yok tarım ülkesiyiz bunların ele alınması lazım çiftçi halktır
  • 23-04-2023, 20:19:48
    #11
    Biz 20 den alıyoruz litresini ama uzun zamandır aldığımız için bu fiyat. Güncel fiyatı 30 lira. Verdiğiniz fiyat çok ama çok ucuz
  • 23-04-2023, 20:29:42
    #12
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz 20 den alıyoruz litresini ama uzun zamandır aldığımız için bu fiyat. Güncel fiyatı 30 lira. Verdiğiniz fiyat çok ama çok ucuz
    Mecburiyetten hocam arabam yok merkze 20km alacak başka birilerini bulmam lazım
  • 23-04-2023, 20:35:12
    #13
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim
    peynir vs yapsanız aslında kaşar vs bunlar çok çok pahalı şuanda zaten
  • 23-04-2023, 20:37:32
    #14
    Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peynir vs yapsanız aslında kaşar vs bunlar çok çok pahalı şuanda zaten
    Yapıyorum da hocam surekli alıcı çıkmıyor tanıdık eş dost alıyor. Belli bı kitlem yok süt birliğine vermezsem sut çabuk bozuluyor mecbur kalıyorum açıkçası