heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim
peynir vs yapsanız aslında kaşar vs bunlar çok çok pahalı şuanda zaten