heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üyeleri yakın olsa da onlara satsam 😉 hocam ilerleyen yıllarda ciddi süt ve sıkıntısı yaşanacağını düşünüyorum hayırlısı ne diyelim
tarıma ve hayvancıya destek yok tarım ülkesiyiz bunların ele alınması lazım çiftçi halktır