Merhaba arkadaşlar, geçen yılın son ayinda paylaşım yapmıştım süt fiyatı hakkında, 7.5 ₺ veriyordum litre fiyatını 2 aydır da zamla birlikte 10₺ oldu ve bu fiyatla süt birliğine veriyorum. Kendimi enayi gibi hissediyorum, süt ve diğer giderler ucu ucuna gidiyor Allah'tan şu dönemler yaylima çıkarıyorumda az çok kurtarıyoruz. Sizin oralarda süt alım fiyatiniz nedir ?
Bursa da yaşıyorum köylere gidiyorum almak için motorumla falan gezerken denk gelirken alıyorum
minumum 15 TL