• 16-04-2023, 15:54:37
    #1
    Arkadaşlar daha önce açtığım konuda avukatı şikayet edeceğimi belirtmiştim ama bir türlü sağlıklı dilekçe örneği bulamıyorum. Ayrıca avukatlık bürosunun ismi var elimde ve mesaj atan telefon numarası. Yani bana mesaj atan şahsın kim olduğunu bilmiyorum baroya şikayet ederkende , savcılığa verirkende nasıl bir yol izlicem kafam karıştı. Karakola gitmedim işler uzuyor veya ilgilenmiyorlar diye, cimerede yazmadım. Direk savcılığa gitmek istiyorum dilekçe hazırlayıp. Konu TCK 123. madde ve KVKK olarak iki suç var. Yani nasıl yol izlicem çözemedim. Kafaya takmış durumdayım bu konuda dilekçe örneği olan veya daha önce şikayet edip bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
  • 16-04-2023, 15:58:08
    #2
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar daha önce açtığım konuda avukatı şikayet edeceğimi belirtmiştim ama bir türlü sağlıklı dilekçe örneği bulamıyorum. Ayrıca avukatlık bürosunun ismi var elimde ve mesaj atan telefon numarası. Yani bana mesaj atan şahsın kim olduğunu bilmiyorum baroya şikayet ederkende , savcılığa verirkende nasıl bir yol izlicem kafam karıştı. Karakola gitmedim işler uzuyor veya ilgilenmiyorlar diye, cimerede yazmadım. Direk savcılığa gitmek istiyorum dilekçe hazırlayıp. Konu TCK 123. madde ve KVKK olarak iki suç var. Yani nasıl yol izlicem çözemedim. Kafaya takmış durumdayım bu konuda dilekçe örneği olan veya daha önce şikayet edip bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
    Dilekçe örneği diye bir şey yok.
    Gidiyorsunuz savcılığa. Size verecekler orada bir örnek evrak. Onu dolduracaksınız, ardından savcıya yönlendirecekler. Savcı da şikayetinizi sözlü dinleyecek, soru cevap olacak, O kadar.
  • 16-04-2023, 15:58:25
    #3
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar daha önce açtığım konuda avukatı şikayet edeceğimi belirtmiştim ama bir türlü sağlıklı dilekçe örneği bulamıyorum. Ayrıca avukatlık bürosunun ismi var elimde ve mesaj atan telefon numarası. Yani bana mesaj atan şahsın kim olduğunu bilmiyorum baroya şikayet ederkende , savcılığa verirkende nasıl bir yol izlicem kafam karıştı. Karakola gitmedim işler uzuyor veya ilgilenmiyorlar diye, cimerede yazmadım. Direk savcılığa gitmek istiyorum dilekçe hazırlayıp. Konu TCK 123. madde ve KVKK olarak iki suç var. Yani nasıl yol izlicem çözemedim. Kafaya takmış durumdayım bu konuda dilekçe örneği olan veya daha önce şikayet edip bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
    Kolay hocam bir avukat tutun tüm işleri o yapsın
  • 16-04-2023, 15:59:20
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dilekçe örneği diye bir şey yok.
    Gidiyorsunuz savcılığa. Size verecekler orada bir örnek evrak. Onu dolduracaksınız, ardından savcıya yönlendirecekler. Savcı da şikayetinizi sözlü dinleyecek, soru cevap olacak, O kadar.
    Anladım hocam, burada sordum savcılık yoğun olduğu için dinlemezler falan dediler o yüzden araştırıyorum


    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay hocam bir avukat tutun tüm işleri o yapsın
    Ona gerek kalmadan yapamazsam en sonunda tutucam hocam öyle gözüküyor.
  • 16-04-2023, 16:01:06
    #5
    Eğer hukuki bir hizmet almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • 16-04-2023, 16:05:11
    #6
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, burada sordum savcılık yoğun olduğu için dinlemezler falan dediler o yüzden araştırıyorum



    Ona gerek kalmadan yapamazsam en sonunda tutucam hocam öyle gözüküyor.
    Savcılıklar yoğun çalışıyor, bu doğru. Ama kimse Devletin Kapısından geri çevrilmez. Bunu size söyleyenlere asla kulak asmayın.
    Doğru adliyeye gidiyorsunuz ve suç duyurusunda bulunuyorsunuz.
  • 16-04-2023, 16:07:55
    #7
    🔎 WhoisTR.net
    Karakola gitmedim işler uzuyor diye demişsiniz ama karakola gidince işler aslında daha hızlı ilerliyor. Direkt olarak dilekçe vb. gerekmeden müracaatınızı alıyorlar, müracaat savcısından veya nöbetçi savcıdan telefon ile durumu aktarıp talimat alıyorlar, ona göre yapılacak yazışmalar vs. kollukça yapılacak bir şey varsa telefonda alınan talimat üzerine yapılıyor, sonrasında tahkikat evrakınız hazırlanıp savcılığa gidiyor ve kayda girip bir savcıya tevzi ediliyor.

    Savcılığa başvursanız da zaten işlemleri yürüten birim kolluk, savcılık sizin ifadenizi aldıktan sonra tahkikat ile ilgili yine polis veya jandarmaya yazı yazıyor. Yani kolluk kuvvetine müracaat ile savcılığa müracaat arasında zaten pek bir fark yok.