Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilekçe örneği diye bir şey yok.
Gidiyorsunuz savcılığa. Size verecekler orada bir örnek evrak. Onu dolduracaksınız, ardından savcıya yönlendirecekler. Savcı da şikayetinizi sözlü dinleyecek, soru cevap olacak, O kadar.
Anladım hocam, burada sordum savcılık yoğun olduğu için dinlemezler falan dediler o yüzden araştırıyorum


Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay hocam bir avukat tutun tüm işleri o yapsın
Ona gerek kalmadan yapamazsam en sonunda tutucam hocam öyle gözüküyor.