Arkadaşlar daha önce açtığım konuda avukatı şikayet edeceğimi belirtmiştim ama bir türlü sağlıklı dilekçe örneği bulamıyorum. Ayrıca avukatlık bürosunun ismi var elimde ve mesaj atan telefon numarası. Yani bana mesaj atan şahsın kim olduğunu bilmiyorum baroya şikayet ederkende , savcılığa verirkende nasıl bir yol izlicem kafam karıştı. Karakola gitmedim işler uzuyor veya ilgilenmiyorlar diye, cimerede yazmadım. Direk savcılığa gitmek istiyorum dilekçe hazırlayıp. Konu TCK 123. madde ve KVKK olarak iki suç var. Yani nasıl yol izlicem çözemedim. Kafaya takmış durumdayım bu konuda dilekçe örneği olan veya daha önce şikayet edip bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
Kolay hocam bir avukat tutun tüm işleri o yapsın