teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, burada sordum savcılık yoğun olduğu için dinlemezler falan dediler o yüzden araştırıyorum



Ona gerek kalmadan yapamazsam en sonunda tutucam hocam öyle gözüküyor.
Savcılıklar yoğun çalışıyor, bu doğru. Ama kimse Devletin Kapısından geri çevrilmez. Bunu size söyleyenlere asla kulak asmayın.
Doğru adliyeye gidiyorsunuz ve suç duyurusunda bulunuyorsunuz.