• 13-04-2023, 15:58:49
    #55
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu
    o zamanlar saçlarım vardı artık yok
  • 13-04-2023, 16:04:01
    #56
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesaj kutu kotamız fazla işte diğer üyelerden daha ne olsun
    bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
  • 13-04-2023, 16:07:49
    #57
    Maaş bağlansın 🤣
  • 13-04-2023, 16:13:41
    #58
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
    İyi dedin hocam. Bunu bir forum da görmüştüm. Şahsen çok hoşuma gitmişti. Kesinlikle katılıyorum.
  • 13-04-2023, 16:23:54
    #59
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
    10 yıl üzeri ise mesaj kotası fazla oluyordu sanırım tam detay bilmiyorum bir konuda belirtmişti coşkun hocam
  • 13-04-2023, 16:43:05
    #60
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
    Devlet bile bir sefere mahsus soyisim değiştirme hakkı veriyor ama r10 vermiyor
  • 13-04-2023, 16:51:38
    #61
    benim eski hesabı dahil edersek 15 yıllık üyeyim aslındada işte 10 yıllık geçiniyoruz db silinmeden önce güzel bir hesabım vardı bir zamanlar db degisiminden sonra uçtu gitti
  • 13-04-2023, 16:54:16
    #62
    Üyeliği durduruldu
    hiç bir yerde, hiç bir koşulda, hiç kimse ayrıcalıklı olmamalı bence
  • 13-04-2023, 17:34:40
    #63
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahahaha 15 yılı Shakira ilemi geçirdin
    Fan forumum vardı