Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
10 yıl üzeri ise mesaj kotası fazla oluyordu sanırım tam detay bilmiyorum bir konuda belirtmişti coşkun hocam