Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 16:23:54
#59
PaSaSa
Hipek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
10 yıl üzeri ise mesaj kotası fazla oluyordu sanırım tam detay bilmiyorum bir konuda belirtmişti coşkun hocam