• 13-04-2023, 15:22:33
    #46
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
    Yok hocam nickin güzel o dönemin modası buydu Tekrar moda olur bence
  • 13-04-2023, 15:23:46
    #47
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var ben çok gördüm
    İlk sırada Coşkun bey var @Coşkun Çetin;

    Kendisinden daha eski üyelerde var
    r10 sahibi ilk sırada o olsun istersen
  • 13-04-2023, 15:26:03
    #48
    HizliResim.Net
    VedatKOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değil bak sen 3 yılda kategori modu olmuşsun, sen hepimizden önce torpillisin
    bukadar kısa sürede nasıl mod yaptılar
    Ekran alıntılarına bakarsanız anlarsınız hocam

    13 yıl


    3 yıl
  • 13-04-2023, 15:41:19
    #49
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran alıntılarına bakarsanız anlarsınız hocam

    13 yıl


    3 yıl
    engin'cim bizim çoluğumuz cocuğumuz var okadar vaktimiz olmuyor maalesef
  • 13-04-2023, 15:41:42
    #50
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
    Aynen sakallarda bıyıklarda var
  • 13-04-2023, 15:42:48
    #51
    HizliResim.Net
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen sakallarda bıyıklarda var
    Sen zaten ihtiyardın
  • 13-04-2023, 15:43:51
    #52
    Allah'ını seven eski üyelere nick değiştirme hakkı versin
  • 13-04-2023, 15:46:33
    #53
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ını seven eski üyelere nick değiştirme hakkı versin
    hahahahaha 15 yılı Shakira ilemi geçirdin
  • 13-04-2023, 15:48:25
    #54
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
    yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu