Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:23:46
#47
VedatKOC
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var ben çok gördüm
İlk sırada Coşkun bey var
@
Coşkun Çetin
;
Kendisinden daha eski üyelerde var
r10 sahibi ilk sırada o olsun istersen