Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var ben çok gördüm
İlk sırada Coşkun bey var @Coşkun Çetin;

Kendisinden daha eski üyelerde var
r10 sahibi ilk sırada o olsun istersen