Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:48:25
#54
VedatKOC
oZn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu