Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:26:03
#48
Engin
HizliResim.Net
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o değil bak sen 3 yılda kategori modu olmuşsun, sen hepimizden önce torpillisin
bukadar kısa sürede nasıl mod yaptılar
Ekran alıntılarına bakarsanız anlarsınız hocam
13 yıl
3 yıl