aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
Yok hocam nickin güzel o dönemin modası buydu Tekrar moda olur bence