Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:22:33
#46
VBuMaSTeR
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
Yok hocam nickin güzel o dönemin modası buydu
Tekrar moda olur bence