Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı... - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●
8.186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
13-04-2023, 15:22:33
#46
VBuMaSTeR
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
Yok hocam nickin güzel o dönemin modası buydu
Tekrar moda olur bence
13-04-2023, 15:23:46
#47
VedatKOC
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var ben çok gördüm
İlk sırada Coşkun bey var
@
Coşkun Çetin
;
Kendisinden daha eski üyelerde var
r10 sahibi ilk sırada o olsun istersen
13-04-2023, 15:26:03
#48
Engin
HizliResim.Net
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o değil bak sen 3 yılda kategori modu olmuşsun, sen hepimizden önce torpillisin
bukadar kısa sürede nasıl mod yaptılar
Ekran alıntılarına bakarsanız anlarsınız hocam
13 yıl
3 yıl
13-04-2023, 15:41:19
#49
VedatKOC
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekran alıntılarına bakarsanız anlarsınız hocam
13 yıl
3 yıl
engin'cim bizim çoluğumuz cocuğumuz var okadar vaktimiz olmuyor maalesef
13-04-2023, 15:41:42
#50
Engin.ilicali
oZn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
Aynen sakallarda bıyıklarda var
13-04-2023, 15:42:48
#51
Engin
HizliResim.Net
Engin.ilicali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen sakallarda bıyıklarda var
Sen zaten ihtiyardın
13-04-2023, 15:43:51
#52
ShakiraTR
Allah'ını seven eski üyelere nick değiştirme hakkı versin
13-04-2023, 15:46:33
#53
VedatKOC
ShakiraTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah'ını seven eski üyelere nick değiştirme hakkı versin
hahahahaha 15 yılı Shakira ilemi geçirdin
13-04-2023, 15:48:25
#54
VedatKOC
oZn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler