drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
Devlet bile bir sefere mahsus soyisim değiştirme hakkı veriyor ama r10 vermiyor