Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 16:43:05
#60
ozgurcetinkaya
drift34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
Devlet bile bir sefere mahsus soyisim değiştirme hakkı veriyor ama r10 vermiyor