Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 16:13:41
#58
AFNaNTiK
Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
İyi dedin hocam. Bunu bir forum da görmüştüm. Şahsen çok hoşuma gitmişti. Kesinlikle katılıyorum.