Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:58:49
#55
ntka
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu
o zamanlar saçlarım vardı artık yok