Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı... - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●
8.186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
13-04-2023, 15:58:49
#55
ntka
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeminle r10 a üye olduğumda sakallarımda beyazlar yoktu
o zamanlar saçlarım vardı artık yok
13-04-2023, 16:04:01
#56
Hipek
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesaj kutu kotamız fazla işte diğer üyelerden daha ne olsun
bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
13-04-2023, 16:07:49
#57
tiptu
Maaş bağlansın 🤣
13-04-2023, 16:13:41
#58
AFNaNTiK
Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
İyi dedin hocam. Bunu bir forum da görmüştüm. Şahsen çok hoşuma gitmişti. Kesinlikle katılıyorum.
13-04-2023, 16:23:54
#59
PaSaSa
Hipek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende de öyle mi? hiç yokmuş gibi
10 yıl üzeri ise mesaj kotası fazla oluyordu sanırım tam detay bilmiyorum bir konuda belirtmişti coşkun hocam
13-04-2023, 16:43:05
#60
ozgurcetinkaya
drift34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
Devlet bile bir sefere mahsus soyisim değiştirme hakkı veriyor ama r10 vermiyor
13-04-2023, 16:51:38
#61
Slash
benim eski hesabı dahil edersek 15 yıllık üyeyim aslındada işte 10 yıllık geçiniyoruz
db silinmeden önce güzel bir hesabım vardı bir zamanlar db degisiminden sonra uçtu gitti
13-04-2023, 16:54:16
#62
ardayuce
Üyeliği durduruldu
hiç bir yerde, hiç bir koşulda, hiç kimse ayrıcalıklı olmamalı bence
13-04-2023, 17:34:40
#63
ShakiraTR
VedatKOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hahahahaha 15 yılı Shakira ilemi geçirdin
Fan forumum vardı
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler