İsveç de Yaşıyorum, Sorularınızı Cevaplayabilirim ?
40
●3.762
- 05-04-2023, 15:04:36kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 15:09:34Vasa Museet gittiniz mi bilmiyorum ama gitmenizi öneririm.oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 15:10:08Yani şu nokta kaçıyor akraban aracılığı ile gidip sana devlet ne hakkı veriyor akraban varsa çalışma hakkı mı veriyor?oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 15:20:13ben halen oranın güzelliğinden ihtişamından kurtulamadım. kesinlikle isveçde gidilmesi gereken ilk 5 yerlerden birisidir.YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışma iznini halletti akrabam bir nevi davetiye gibi. bu sayede gelip 2 yıl bir fabrikada çalışarak sonrasında her şeyi iyice öğrenince de şahıs şirketi sanal ofis e ticaret alanları ile yatırım yaptığımı gösterdim devlete kendi işimi kurduğumu, devlet ise bana oturma iznini verdi zaten bunlar 3 yıldan sonra oldu. 3 yıldan öncesi hep bir işte çalış vizeni uzat şeklindeydi.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2023, 21:52:25Akraban yürek yemiş hocam vallahi.Sizin için gitmiş konsollosluğa bak nu adam burda kalmaz vallahi billahi diye dil dökmüş beni görüp gidecek demiş davetiye göndermiş size.Almanya'da bir sürü akrabam var sizin gibi akrabam yok yahu.Hepsi kaçak zor diyor.Ah ah şöyle sizin gibi akrabam olmadı
- 05-04-2023, 23:01:31Üyeliği durdurulduPKKLıların içinde yaşamak nasıl bir duygu ?