• 05-04-2023, 15:02:03
    #28
    1.5 yıl Stockholm da yaşadım mutluydum keyifli zamanlardı, hangi bölgedesiniz hocam?
  • 05-04-2023, 15:04:36
    #29
    YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıl Stockholm da yaşadım mutluydum keyifli zamanlardı, hangi bölgedesiniz hocam?
    kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.
  • 05-04-2023, 15:09:34
    #30
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.
    Vasa Museet gittiniz mi bilmiyorum ama gitmenizi öneririm.
  • 05-04-2023, 15:10:08
    #31
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay olduğunu belirtmedim zaten hocam. öncelikle orda yaşayan bir akrabam aracılığı ile gittim sonrasında 2 yıl boyunca fabrikada çalıştım. sonrasınd şahıs şirketi kurup sanal ofis kiralayıp e ticarete girerek oturma izni alabildim.
    Yani şu nokta kaçıyor akraban aracılığı ile gidip sana devlet ne hakkı veriyor akraban varsa çalışma hakkı mı veriyor?
  • 05-04-2023, 15:20:13
    #32
    YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vasa Museet gittiniz mi bilmiyorum ama gitmenizi öneririm.
    ben halen oranın güzelliğinden ihtişamından kurtulamadım. kesinlikle isveçde gidilmesi gereken ilk 5 yerlerden birisidir.

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani şu nokta kaçıyor akraban aracılığı ile gidip sana devlet ne hakkı veriyor akraban varsa çalışma hakkı mı veriyor?
    çalışma iznini halletti akrabam bir nevi davetiye gibi. bu sayede gelip 2 yıl bir fabrikada çalışarak sonrasında her şeyi iyice öğrenince de şahıs şirketi sanal ofis e ticaret alanları ile yatırım yaptığımı gösterdim devlete kendi işimi kurduğumu, devlet ise bana oturma iznini verdi zaten bunlar 3 yıldan sonra oldu. 3 yıldan öncesi hep bir işte çalış vizeni uzat şeklindeydi.
  • 05-04-2023, 21:52:25
    #33
    Akraban yürek yemiş hocam vallahi.Sizin için gitmiş konsollosluğa bak nu adam burda kalmaz vallahi billahi diye dil dökmüş beni görüp gidecek demiş davetiye göndermiş size.Almanya'da bir sürü akrabam var sizin gibi akrabam yok yahu.Hepsi kaçak zor diyor.Ah ah şöyle sizin gibi akrabam olmadı
  • 05-04-2023, 23:01:31
    #34
    Üyeliği durduruldu
    PKKLıların içinde yaşamak nasıl bir duygu ?
  • 06-04-2023, 01:50:37
    #35
    E-ticaret olarak tam olarak ne yapıyorsunuz hocam? Maaşlı çalışmaktan daha mı çok kazandırıyor orada?
  • 06-04-2023, 02:40:47
    #36
    Hocam ilk gidişiniz turist vizesiyle miydi yoksa buradan giderken direkt akrabınızın hazırladığı işe yönelik bir vizeyle miydi? Genelde turist vizesi ne olursa olsun başka bir vizeye çevrilemiyor veya uzatılamıyor diye biliyorum.

    Her şey gönlünüzce olsun.