İsveç de Yaşıyorum, Sorularınızı Cevaplayabilirim ?
40
●3.762
- 05-04-2023, 04:05:04çok haklısınız güzel bir Ülke olduğu konusunda. havası çok iyi hocam ılıman nemli bir iklime sahip genelde tabi kuzey ve güney kısımlarında farklılıklar mevcut genel olarak böyle.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gece hayatı normal seyirde pek yoğun olmasada İstanbul Taksim gibi az yoğunlukta bir gece hayatı var. insanlarının garip tarafı kimse sizi evine yemeğe çaya vs davet etmez siz birisini ederseniz muhtemel garipserler yanlış anlaşılmalar olabilir ayrıca insanları çok dakiktir yalandan ertelenmekten sözlerini tutmayan kişilerden pek hoşlanmazlar hatta böyle bir durum bir kez tek yaşanılabilir devamında sizinle ilişkiyi kesecektir bütük ihtimal, çokda sıcak kanlı olmasada gene içinizi ısıtabilecek samimiyettedirler hocam.
Türklere karşı ırkçı bir bakış açısı görmedim duymadım da ama her yerde olduğu gibi illa çürüklerde vardır ırkçılar vardır elbet bu ırkçılık ise %99 Müslümanlık yüzünden olur Türklükle alakalı bir durum değildir.
2 yıllık bir pasaportunuzun olması ve temel düzeyde ingilizce bilmeniz gerekecektir hocam
- 05-04-2023, 04:07:20önce İsveç'e gelmenizi öneririm daha sonrasında gitmek isterseniz tabi Amerikaya gidebilirsiniz ama gerek doğal alanlarından,havasından gezilip görülecek alanlarından ben İsveçi tercih ederim. suç oranları çok düşük, medeniyetli, gelişmiş bir Ülke ailenizle yaşamanız için daha ideal bir Ülke.Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 14:41:5525 yaşında gittim hocamGokhannBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 14:54:45kolay olduğunu belirtmedim zaten hocam. öncelikle orda yaşayan bir akrabam aracılığı ile gittim sonrasında 2 yıl boyunca fabrikada çalıştım. sonrasınd şahıs şirketi kurup sanal ofis kiralayıp e ticarete girerek oturma izni alabildim.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle