oturum ve çalışma izni nasıl aldınız bu kadar kolay olmaması gerek kolay olsa herkes giderdi?
kolay olduğunu belirtmedim zaten hocam. öncelikle orda yaşayan bir akrabam aracılığı ile gittim sonrasında 2 yıl boyunca fabrikada çalıştım. sonrasınd şahıs şirketi kurup sanal ofis kiralayıp e ticarete girerek oturma izni alabildim.