mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oturum ve çalışma izni nasıl aldınız bu kadar kolay olmaması gerek kolay olsa herkes giderdi?
kolay olduğunu belirtmedim zaten hocam. öncelikle orda yaşayan bir akrabam aracılığı ile gittim sonrasında 2 yıl boyunca fabrikada çalıştım. sonrasınd şahıs şirketi kurup sanal ofis kiralayıp e ticarete girerek oturma izni alabildim.