YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vasa Museet gittiniz mi bilmiyorum ama gitmenizi öneririm.
ben halen oranın güzelliğinden ihtişamından kurtulamadım. kesinlikle isveçde gidilmesi gereken ilk 5 yerlerden birisidir.

mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani şu nokta kaçıyor akraban aracılığı ile gidip sana devlet ne hakkı veriyor akraban varsa çalışma hakkı mı veriyor?
çalışma iznini halletti akrabam bir nevi davetiye gibi. bu sayede gelip 2 yıl bir fabrikada çalışarak sonrasında her şeyi iyice öğrenince de şahıs şirketi sanal ofis e ticaret alanları ile yatırım yaptığımı gösterdim devlete kendi işimi kurduğumu, devlet ise bana oturma iznini verdi zaten bunlar 3 yıldan sonra oldu. 3 yıldan öncesi hep bir işte çalış vizeni uzat şeklindeydi.