oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kolay olduğunu belirtmedim zaten hocam. öncelikle orda yaşayan bir akrabam aracılığı ile gittim sonrasında 2 yıl boyunca fabrikada çalıştım. sonrasınd şahıs şirketi kurup sanal ofis kiralayıp e ticarete girerek oturma izni alabildim.
Yani şu nokta kaçıyor akraban aracılığı ile gidip sana devlet ne hakkı veriyor akraban varsa çalışma hakkı mı veriyor?