oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle çok güzel bende Stockholm da yaşıyorum 5 sene olacak.
Vasa Museet gittiniz mi bilmiyorum ama gitmenizi öneririm.